PROSTA DEKORACJA WIGILIJNEGO STOŁU

Święta Bożego Narodzenia to niewątpliwie dla każdego z nas najcudowniejszy czas w roku. Każda Pani Domu chciałaby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Też tak mam. Chciałabym, aby było idealnie. Ale muszę być realistką. W tym roku nie mam zbyt dużo czasu, aby przygotować wyszukane świąteczne dekoracje. Stąd też trzymam się zasady „im mniej, tym lepiej”. Stawiam na klasykę i prostotę. Tak też postanowiłam zrobić w kwestii dekoracji wigilijnego stołu. Ograniczam się do naturalnych dodatków, tych które są na wyciągnięcie ręki. Na stole położyłam lniany bieżnik (oczywiście pognieciony) i klasyczną białą zastawę. Na każdym z talerzyków znalazły się udekorowane uprzednio pierniki. Po środku stołu zaś ułożyłam zielone gałązki, znalezione w ogrodzie. Do tego moje ukochane betonowe doniczki  od Grow Raw (Mikołaj spełnił jedno z moich życzeń).

Myślę, że w Wigilijny wieczór, a potem w Boże Narodzenie powtórzę tę stylizację, tym bardziej, że zielone gałązki czekają w wazonie. Kochani życzę Wam spokojnych i rodzinnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Abyśmy w przedświątecznej gorączce nie zapomnieli, co w tym wszystkim jest najważniejsze.

betonowe doniczki

wigilijny stół

dekoracja świątecznego stołu

dekoracja stołu

stol-swiateczny

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

