GDZIE ROSNĄ KAKTUSY?

tapeta w kaktusy

Takie oto kaktusy wyrosły u pewnej pięknej Pani w jadalni. Bardzo ubolewam nad tym, że nie mam na tyle dużo pomieszczeń, aby przemycić te cudne kaktusiki do naszego mieszkania. Choć nie powiem, kombinowałam, dwoiłam się i troiłam, ażeby jednak miejsce się znalazło. Po stanowczym sprzeciwie mojej drugiej połówki, na kaktusy namówiłam moją mamę. Po boju stoczonym z męską częścią naszej rodziny, ta sama męska część własnoręcznie tapetę położyła. Nie obyło się jednak bez przygód. Kiedy spokojnie raczyłam się kawką w towarzystwie żeńskiej części mojej rodziny, faceci przystąpili do dzieła.  I co zrobili? Położyli tapetę do góry nogami, a co najgorsze upierali się, że tak ma być. Na moje szczęście świeżo położona tapeta bardzo łatwo się odkleja. Udało się więc to naprawić.

Tapeta pochodzi ze sklepu Skandynawskie.pl z kolekcji KARLIE KLUM. Oczywiście pokusiłam się o stworzenie dwóch stylizacji, tej właściwej – jadalnianej i stylizacji z łóżkiem dziecięcym. Według mnie tapeta idealnie prezentuje się zarówno w jadalni, jak i w pokoju dziecięcym. Cudownie współgra ze stonowanymi dodatkami i drewnem.

jadalnia w stylu skandynawskim

Niektórzy z Was, wiedzą już z mojego Instagramu, że ten stół to rodzinna pamiątka, odrestaurowana przez moją siostrę.

tapeta w kaktusy

tapeta w kaktusy

jadalnia w stylu skandynawskim

Tapeta rewelacyjnie prezentuje się również w pokoju dziecięcym. Spójrzcie sami!

tapeta w pokoju dziecięcym

tapeta w kaktusy

pokój dziecięcy w stylu skandynawskim

tapeta, lampka lisek, pościel – Skandynawskie.pl
drabina, sznur lamp – DIY
lampka Lightbox – Decorolka

Do następnego!
Małgosia

Skomentuj

