ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE – wokół stołu

świąteczny stół

Coraz bliżej święta. Powoli wprawiam się w świąteczny nastrój, palę lampki i świece. Znoszę do domu świąteczne ozdoby. Uwielbiam ten czas. U nas zagościła już jemioła, bożonarodzeniowy wianek. Na grzejniku suszą się pomarańcze, a w głośnikach dźwięczą świąteczne przeboje. W sobotę uruchamiamy fabrykę piernika. Mam nadzieję zmobilizować całą naszą Trójkę do wspólnego pieczenia, a potem ozdabiania pierników. Wszystko to wprawia mnie w świetny nastrój.

Dziś przygotowałam dla Was pierwszą świąteczną stylizację. Pokażę Wam jak niewielkim nakładem pracy możemy stworzyć całkiem ładną stylizację stołu. Ja wykorzystałam wszystko to, co już miałam – lnianą ściereczkę, jemiołę i białą klasyczną zastawę.Dodałam też dechę i adwentowy świecznik. Zobaczcie sami.

świąteczny stół

świąteczny stół

świąteczny stół

świąteczny stół

minimalistyczna stylizacja stołu

minimalistyczne nakrycie stołu

wigilijny stół

stół wigilijny w stylu skandynawskim

 Jak Wam się podoba taka minimalistyczna stylizacja? Mnie bardzo. Planuje zrobić jeszcze bardziej ozdobną wersję świątecznego stołu, co zapewne pokażę na blogu.

Do zobaczenia
Małgosia

Zapisz

One thought on “ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE – wokół stołu

Skomentuj

