PREZENTY DLA MAŁEGO CHŁOPCA

Ostatnio było o prezentach dla dużych. A dziś pokażę Wam, co zachomikowałam dla mojego synka. Jestem dumna, że w tym roku udało nam się wcześnie i sprawnie ogarnąć temat świątecznych prezentów dla najmłodszego członka rodziny. Z roku na rok coraz bardziej nie lubię świątecznej gonitwy, nie wiadomo dokąd i po co. Chyba za bardzo zapominamy, co w tym wszystkim jest najważniejsze. Wędrując ze sklepu do sklepu, nosząc tony reklamówek w Wigilię, zapominamy, że tak naprawdę ważne jest, że jesteśmy razem. W tym roku nie stawiam sobie za cel, by wszystko było pięknie przygotowane, a na stole niczego nie zabrakło. O wiele bardziej liczy się dla mnie rodzina i czas spędzony razem. Nie chciałabym Adwentu przenaczać na bezmyślny konsumpcjonizm, ale przede wszystkim na przygotowanie się do Świąt Bożego Narodzenia. Chciałabym, aby moje dziecko zapamiętało ten czas, jako spędzony razem na niedzielnej Mszy i zapalaniu kolejnej adwentowej świecy, na codziennym rozpakowywaniu kalendarza adwentowego, na wspólnym pieczeniu pierników, na oczekiwaniu na Mikołaja i na ubieraniu choinki. Nie chcę, aby widziało tylko zapracowaną mamę, biegającą po sklepach i zdenerwowaną tym, że nie zdąży ze wszystkim na czas.

Adwent to dla mnie czas głębszych refleksji, ale też piękny czas, w którym można podarować maluszkom kilka drobiazgów. W kwestii zabawek wygląda to tak, że na co dzień ich nie kupujemy. Ale co roku w świątecznym czasie, pozwalamy sobie na odrobinę szaleństwa. Poniżej przedstawię Wam nasze wybory na Mikołaja i pod choinkę.

drewniany wóz strażacki

prezent dla chłopca

Drewniany wóz strażacki. O mojej słabości do drewnianych zabawek już wiecie. Nie mogłam więc przejść obok niego obojętnie. Tym bardziej, że Chłopiec uwielbia Strażaków, a zabawka kusi ceną.

drewniany parking

zabawki dla chłopca

Drewniany dwupoziomowy parking z zestawem samochodzików. Uważam, że to idealny prezent dla każdego małego chłopca.

prezent dla chłopca

zestaw lekarza, prezent dla chłopca

Drewniany zestaw lekarza. Świetnie sprawdza się w nauce odgrywania ról. Nasz zestaw kupiłam w sklepie Kraina Eko Zabawek.

Dajcie znać w komentarzach, czy macie już prezenty dla swoich pociech. A dla tych, którzy jeszcze się nie zaopatrzyli w podarki, przypominam, że dziś Dzień Darmowej Dostawy. Mam nadzieję, że dziś uda mi się dokończyć nasz kalendarz adwentowy i pokazać Wam efekty.

Ściskam Was zimowo,
Małgosia


Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

4 thoughts on “PREZENTY DLA MAŁEGO CHŁOPCA

  1. Dzięki za inspirację, nigdy nie wiem co zakupić na prazenty dla najmłodszych w rodzinie (a swoich dzieci jeszcze nie mam więc nie jestem w temacie). A prawdą najprawdziwszą się jest to, że najważniejsze w święta jest wspolnie spędzany czas 🙂 Pozdrawiam ❤

    Lubię to

  2. Wóz strażacki udało mi się upolować żałuje ze juz parkingu nie 😦 ale zestaw lekarza chyba kupię. Niedawno w tkaxx tez był duży wybór drewnianych zabawek i kupilam Y duuuza ciężarówkę pełną drewnianych drób gwoździ i młotków 😉

    Lubię to

Skomentuj

