MOJA LISTA ŚWIĄTECZNYCH PREZENTÓW

Mam wrażenie, że w tym roku wszystko szybciej się toczy. Choinki, bombki, świecidełka najróżniejsze, bombardują nas ze wszystkich stron już od września. Dopiero listopad, a ja już myślę o gwiazdkowych prezentach. Planuje, kupuje i marzę, starając się zachować w tym wszystkim trochę zdrowego rozsądku. Nie odmówię sobie jednak obdarowywania najbliższych. Pomyślałam też o sobie. Stworzyłam więc moją osobistą listę gwiazdkowych marzeń. Pewnie domyślacie się, że zawiera ona głównie rzeczy do domu. No cóż, obecnie bardziej niż nowa para szpilek, cieszy mnie nowa rzecz do domu. Nie wiem, czy to oznaka upływu czasu, czy po prostu zmiana priorytetów. Najbardziej bowiem skupiam się teraz na naszym domowym ognisku i tym co wokół niego.

Tak więc Święty Mikołaju, nie obrażę się jeśli zechcesz podarować mi choć jedną z wymienionych rzeczy. Nie będę się gniewać, jeśli kupisz mi coś innego, albo po prostu przyniesiesz zdrowie i radość. Wierzę, że jeśli się bardzo czegoś chce, to kiedyś się to stanie. I tak właśnie wróżę sobie, że te oto piękne rzeczy będą kiedyś moje. Mam nadzieję, że posłużą też jako inspiracja prezentowa dla Was.

pomysl-na-prezent-mikolajkowy

1 – betoniczki, hit internetów. Marzę o nich od dawna. Możecie je nabyć u GrowRaw
2 – plecione poduchy od Wood’n’Woll. Jedną już mam, ale chcę więcej.
3 – o produktach od Agnetha.Home marzę od dawna. Ta taca, to zdecydowanie moje must have.

prezenty-mikolajkowe

4 – świecznik to kolejne dzieło Agi z Agnetha.Home. Miałby u mnie wiele zastosowań.
5 – świeca od Leżę i Pachnę. Tyle się naczytałam o jej zapachu, że skoro mam już okazję, to poproszę również o nią.
6 – drewniane świeczniki od Czary z Drewna to marzenie jeszcze z ubiegłorocznej listy. Mikołaju zlituj się, ile mam czekać?

prezenty mikołajkowe, prezent na gwiazdkę

7 – jeśli nie znacie jeszcze dzieł cudownej Marzeny z Marideko przytulny dom, to koniecznie nadrabiajcie tę zaległość. Taki łapacz marzy mi się do sypialni.
8 – mydełko od Yope. Miałam, polecam i chcę więcej.
9 – notesik w skórzanej oprawie od Anity, która się nudzi. Takich rzeczy nigdy za wiele.

pomysl-na-prezent-mikolajkowy2

10 – kwadraty od Projektogram. To bardzo fajny sposób na utrwalenie rodzinnych momentów i piękny prezent. Zestaw zapakowany jest w piękne pudełeczko.
11 – filiżanki od House of Rym, które znajdziecie u Nordstore. Przygarnę każdą, bez wyjątku. Zakochałam się w nich po uszy.

To byłoby na tyle. Pochwalcie się o czym Wy marzycie?
Ściskam Was mocno
Małgosia

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

10 thoughts on “MOJA LISTA ŚWIĄTECZNYCH PREZENTÓW

Skomentuj

