PAŹDZIERNIK W KADRZE

Witajcie listopadowo,

muszę przyznać, że październik, choć deszczowy, dostarczył mi dużo pozytywnych emocji. Dużo się działo, dużo miałam pracy, ale znalazłam też czas na rodzinne i przyjacielskie spotkania. Udało się rozpocząć kilka fajnych projektów, o których już niebawem na blogu.

Listopad zaczął się deszczowo, ale za to leniwie i rodzinnie. Miesiąc zapowiada się pracowicie. Mam nadzieję, że uda mi się wygospodarować trochę czasu na odpoczynek i przygotowania do świąt. Bardzo cieszy mnie, że wielkimi krokami nadchodzi świąteczny czas. Niedługo pora rozpocząć świąteczne przygotowania.

Życzę Wam udanego miesiąca! I zapraszam na mój Instagram, gdzie jestem co dzień. A poniżej kilka zdjęć stamtąd właśnie.

październik, instagramowe kadry

październik w kadrze

październik w kadrze

 Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba!
Małgosia

Zapisz

2 thoughts on “PAŹDZIERNIK W KADRZE

Skomentuj

