DETALE W KADRZE – KUCHENNA PÓŁKA

Przychodzę dziś do Was z kuchennymi detalami. Kuchnię mamy maleńką, więc każde miejsce do przechowywania jest na wagę złota. W rogu nad stolikiem zamontowaliśmy białą otwartą półkę i reling. Obie te rzeczy są niezwykle praktyczne. Pozwalają na sprytne przechowywanie potrzebnych w kuchni rzeczy, ale także pięknie eksponują wszelkie kubki, kubeczki, deseczki, dzbaneczki…

Jakiś czas temu na MOIM INSTAGRAMIE pisałam, że chcę w tym kącie troszkę pozmieniać. I tak się stało. Drewniana czarna skrzyneczka z H&M HOME wylądowała na stoliku i pięknie uporządkowała przestrzeń. Natomiast na półce poustawiałam ulubione filiżanki, których najczęściej używam. No i kawę oczywiście. Na tablicy powiesiłam na washi tape kartki. Te z motywem kawy pochodzą od Lemonducky.

Jeśli o kawie mowa, to po wizycie u Izy w Starachowicach, rozsmakowałam się w kawie, zaparzanej w kawiarce. Uwierzcie, lepszej kawy nigdy nie piłam. Swoją kawiarkę dostałam od przyjaciółek na urodziny. Od tej pory uczę się parzyć w niej kawę.

Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia kuchennych kadrów.

kuchnia w stylu skandynawskim, przechowywanie na ścianach, półki w kuchni

kuchnia, kuchnia w stylu skandynawskim

kuchenna-poleczka-blog

otwarte półki w kuchni, kuchnia, biała kuchnia

kuchnia w stylu skandynawskim

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba ta część mojej kuchni.
Małgosia

Zapisz

4 thoughts on “DETALE W KADRZE – KUCHENNA PÓŁKA

  1. Super pomysł z taśmą. Akurat skończyliśmy malować naszą kredową ścianę w kuchni więc bardzo na czasie. Miłego parzenia kawy – mam tę sam kawiarkę co na twoich zdjęciach – już od … 12 lat. Tylko kawa i filiżanki się zmieniają.

    Lubię to

Skomentuj

