MOJA DOMOWA DŻUNGLA – zapowiedź

Witajcie! Dziś wpadam tu tylko na chwilkę z zapowiedzią postu z moją domową „dżunglą”. Czekam jeszcze na parę okazów, które dopełnią całość. Czekam również na dobre światło do zdjęć, a tego ostatnio jak na lekarstwo. Wy też cierpicie z powodu braku słońca?

Przedstawiam Wam, zebrane w jednym kącie, moje roślinki. Są wśród nich monstery, hedera, kaktus i sukulenty. O tym co przybyło ostatnio i jak dbam o moje rośliny, opowiem Wam w jednym z kolejnych postów. Tymczasem zobaczcie, jakie roślinki do tej pory u nas zamieszkały. I trzymajcie kciuki za słońce.

domowa dżungla

domowa dżungla

urban jungle

Jak jest u Was z roślinkami? Macie ich sporo, czy raczej unikacie?

Do następnego
Małgosia

One thought on “MOJA DOMOWA DŻUNGLA – zapowiedź

Skomentuj

