MOJE MIEJSCE

Promienie słońca, ciepły koc i kubek pysznej kawy. Na każdym kącie zabawki małego Chłopca. Mąż pracujący przy stole. Bajka w telewizji. Zapytana, jakie jest moje ulubione miejsce w domu, powiedziałabym – salon, lub jak kto woli, pokój dzienny. To tutaj spędzamy najwięcej wspólnych chwil. Salon to moje ulubione miejsce w domu.

A tak naprawdę jest to kanapa. Nie dlatego, że wygląda pięknie, ale dlatego, że jest niesamowicie wygodna. Powiem Wam w sekrecie, że brązowa kanapa niedługo nas opuści, a na jej miejsce wjedzie inna. Nie mam jeszcze wybranego konkretnego modelu, ale za to wiem jaki będzie jej kolor. Jak tylko zdobędę tę właściwą, na pewno pokażę.

Długo nie miałam pomysłu jak zaaranżować tę część salonu. Nad kanapą wisi półka, z której aranżacją mam ciągłe problemy. Nic mi na niej ładnie nie wygląda. Obecnie stoi tam plakat, papierowy worek i litera „R”. Nad półką powiesiłam banerek literowy. Stwierdzam, że póki nie wymyślę nic innego, ta aranżacja może zostać. Udało nam się ostatnio powiesić plakat z mapą Warszawy i doniczkę z nową roślinką – oplątwą. Zobaczcie!

Dajcie koniecznie znać jak Wam się podoba moje miejsce?

pokój dzienny, living room

pokój dzienny w stylu skandynawskim

pokój dzienny w stylu skandynawskim

pokój dzienny

pokój dzienny w stylu skandynawskim

living room

pokój dziennyplakat z mapą Warszawy – Maptu
oplątwa – Project Cube
papierowe worki – Thatway

Pozdrawiam Was
Małgosia

Zapisz

Zapisz

Zapisz

2 thoughts on “MOJE MIEJSCE

Skomentuj

