MOJE DOMOWE BIURO

Marzę, by kiedyś mieć miejsce na domowe biuro z prawdziwego zdarzenia. Marzą mi się półki String, fajny fotel i mnóstwo skandynawskich dodatków. Tymczasem muszę zadowolić się tym, co w zasięgu ręki. Postanowiłam więc podrasować moje brązowe biurko. Brakuje mi na nie pomysłu. Zdecydowałam więc, że pora się rozstać. Niedługo w tym miejscu pojawi się nowy mebel. A póki co przedstawiam Wam domowe biuro w obecnej odsłonie.

Domowe biuro stanowi część sypialni. Tak tak – mimo niewielkich rozmiarów tego pomieszczenia, zmieściliśmy tam biurko i parę innych drobiazgów. Jedyną dekorację domowego biura stanowią kartki przyklejone do ściany papierową taśmą. Dla mnie – osoby, która kocha zmiany – to  rozwiązanie idealne. Gdy coś mi się znudzi, z łatwością mogę odkleić. Takie taśmy można nabyć w większości sklepów wnętrzarskich ze skandynawskimi dodatkami.

Plusem naszego domowego biura jest to, że znajduje się ono przy oknie balkonowym. Na co dzień mam więc dużo światła i piękny widok za oknem na mój balkon. Zobaczcie sami!

biurko, aranżacja biurka w stylu skandynawskim, posters, plakaty w domowym biurze

styl skandynawski, kącik do pracy w sypialni

scandinavian style, home office, domowe biuro

styl skandynawski, biuro w sypialni

domowe biuro

domowe biuro w sypialni

domowe biuro

domowe biuro w stylu skandynawskim

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba!

Małgosia

7 thoughts on “MOJE DOMOWE BIURO

  1. Podoba się i to bardzo:) Ja nie mogę się doczekać kiedy moje ściany ujrzą biel bo wtedy wszystko inaczej się prezentuje, szczególnie gdy pokoje należą raczej do tych co to słońca nie mają:)

    Lubię to

  2. Bardzo przyjemny kącik do pracy : ) Biurko można przemalować farbą akrylową, teraz to dość popularny sposób na renowację starych mebli. Biała ściana wygląda genialnie jako tło, przy okazji pomaga się skupić i wyciszyć. W organizacji szpargałów i ważnych notatek świetnie sprawdza się też metalowa kratka zawieszona nad biurkiem. Wygląda designersko, a przy okazji może pełnić funkcję tablicy inspiracji i organizera. Pozdrawiam : )

    Lubię to

Skomentuj

