MNIEJ, ZNACZY WIĘCEJ. SYPIALNIA

U mnie coraz częściej sprawdza się powiedzenie „mniej, znaczy więcej”. Kupuje mniej i rzadziej, nie spiesząc się z dekorowaniem przestrzeni. Tak też jest w sypialni. Nasza sypialnia powstała po podzieleniu dużego salonu. Jest mała, ale wydaje mi się przytulna i bardzo wygodna. Właściwie szerokość sypialni, to zaledwie szerokość łóżka. Zdecydowaliśmy się na białą cegłę w zagłówku łóżka i biały kolor na ścianach, a do tego minimalistyczne dodatki. Obok łóżka ustawiłam piękne skrzynki od Regalia Polska Manufaktura. Służą nam jako szafka nocna. Uważam, że świetnie sprawdzają się w tej roli. W drugiej części sypialni znajduje się kąt, szumnie nazywany domowym biurem. Mam nadzieję, że w kolejnym poście uda mi się je pokazać.

A tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć naszej mikro-sypialni:)

sypialnia bedroom

styl skandynawski

bedroom scandinavian

skrzynki w sypialni

sypialnia styl skandynawski

sypialnia

 

Jak Wam się podoba nasza sypialnia? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
Małgosia

Skomentuj

