POCZTÓWKA Z WARSZAWY

????????????????????????????????????

Ten, kto mnie zna, wie, że moim marzeniem jest zamieszkać w przyszłości właśnie w Warszawie. Dla mnie to miasto pełne pozytywnych ludzi i pięknych miejsc. Nie przeszkadza mi panujące tam tempo życia i miejski zgiełk. Ja po prostu to uwielbiam. Uwielbiam spotykać na każdym kroku piękne miejsca i czuć, że mam w zasięgu ręki to, co na co dzień niedostępne.

Każda wycieczka do Warszawy nastraja mnie pozytywnie. Tak było w miniony weekend. Wraz z całą rodziną wybraliśmy się na krótką wycieczkę po ulubionych miejscach w Warszawie. Najpierw długi spacer po Zoo. Potem wizyta na Starym Mieście, a na koniec dnia udaliśmy się na spacer po Łazienkach Królewskich. Nie pamiętam, kiedy tak dobrze się bawiłam. Warszawa to dla mnie dobry pomysł na rodzinną wycieczkę.

 

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Z Warszawy przywiozłam pamiątkę – plakat z mapą miasta od Maptu, który od dawna znajdował się na mojej liście „must have”. Plakat wykonano z niezwykłą dbałością o szczegóły. Teraz każdy z Was może zamówić sobie plakat z mapą swojego ukochanego miasta. Ja jestem zachwycona. Zobaczcie sami!

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

Plakat – maptu.pl

Zapraszam do odwiedzin!
Małgosia

5 uwag do wpisu “POCZTÓWKA Z WARSZAWY

    1. Przepraszam za opóźnienie w zatwierdzeniu komentarzy! Będę wdzięczna za wskazówki na temat funkcjonowania bloga. Osobiście uważam, że nie można jednoznacznie oceniać bloga, który funkcjonuje od niespełna dwóch miesięcy. Jednakże cenię sobie każdą radę ze strony moich czytelników. Pozdrawiam

      Polubienie

      1. Oczywiście nikt nie da Ci wskazówek na idealny blog – dla mnie Twój niczym nie zachęca… Mało interesujące treści, kiepskiej jakości zdjęcia, kadry z Twojego mieszkania, które jest przeciętne i niczym się nie wyróżnia, jednym słowem poczucie estetyki przeciętnej pani domu… Nie tego się oczekuje od blogów wnętrzarskich.

        Polubienie

Dodaj komentarz